streda 1. októbra 2014

#beauty: september








Vraví sa: Wake me up, when september ends.... 
Tak teda dobré ráno. Nový mesiac, pred nami a ja som si povedala, že sa zobudím z letného spánku, ktorý trval nejako príliš dlho.
Začala mi škola, okrem iného. Vraj mám toho času menej ako pred tým, no ja mám pocit, že viac a väčší priestor pre dobré veci a väčší priestor pre iné pohľady.
A teda začneme s kozmetikou.


Kedže v mojom šatníku už mám naozaj všetko čo potrebujem (no jasné :D ), rozhodla som sa, že sa poteším kozmetikou. Tak som sa potešila tým, načo som si už dlhšie brúsila zúbky.
Na denné líčenie používam maximálne maskaru a čiernu linku, no niekedy mám chuť aj na niečo výraznejšie. S príchodom jesene a zimy sa vždy vraciam k bordovým a fialovým odtieňom. Zbožňujem farbu ametystu, ultramarínu a smaragdu a nie je lepšia príležitosť kedy tieto farby vytiahnuť ako v chladnejších mesiacoch.
*Chanel Le Vernis, 583 Taboo
Táto farba ma neskutočne dostala, presne také mám najradšej. Temné, hlboké, trblietavé.. Na nechtoch pôsobí oveľa tmavší a viac do fialova (vid. foto kde držím ceruzky na oči). No trvácnosť, to u je niečo iné. Čo sa týka trvácnosti tak zatiaľ u mňa vedú laky od Loréal. Farba je úplne sýta, netreba ani druhú vrstvu a schnú okamžite.
*Max Factor Max Effect, 45 Fantasy Fire (fialový), 44 Graffiti (zelený)
Farby sú super, no na nechtoch už o niečo menej, farba nie je taká sýta a je treba aspoň dve vrstvy, pomalšie schnú. No ale tie farby sú fakt mega!
*Pupa Multiplay, 64
Tieto ceruzky od Pupy mám veľmi rada, dobre sa s nimi narába a na opačnej strany majú penový aplikátor, vďaka ktorému sa dá s farbou na očiach pekne pohrať. Ceruzka je mäkšia, ale čo je len plus.
*Rimmel Eye Shadow Stick Kate, 101 Deep Amethyst
Hrubšie ceruzky na oči od Katky pre Rimmel sú ďalšia s vecí , ktoré môžem a uvažujem nad viacerými farbami k sebe domov. Keď používam niečo na oči tak sú to béžové tiene ako podklad a nejaká tá linka. Ceruzky sú pre mňa praktickejšie, lepšie sa mi s nimi narába a nemusím čistiť aplikátory. A fialová je dobrá ;)
*Chloé Love
Jedna z tých vôni, ktorú cítite všade navôkol v každom obchodnom centre, ale ja ju aj tak zbožňujem a vôbec mi to nevadí.
*Chanel Mat Lumiére
Kedže som veľmi svetlá a mám zmiešanú pleť (aktuálne skôr so sklonom k akné, okamžite sa mi leskne. Povedala som si, že si naozaj radšej kúpim makeup, ktorý vydrží a bude s mojou pleťou fungovať tak, ako chcem. Kamarátka mi odporučila a ja som otestovala a chytil sa.
Vyhovuje mi konzistencia, niekedy nepoužívam ani púder, pleť mám rozžiarenú, matnejšiu a kryje akurát. Nemám rada, keď mám pleť ako s maskou, radšej jemne nechať nedostatky, ako byť ako bábika.


Aké máte vy typy? Ako inak jeseň? Mne sa veľmi páči, snažím sa pekné situácie meniť za stres, predsa len život je krátky. A kúpte si inak nejaké knihy, je to cliché, ale predsa. Keby niečo môžete si ma chcecknúť aj na instagrame @juliannaivicic.
Na FACEBOOKu stále mám v obehu nejaké veci, tak môžete mrknúť aj na to.
A dnes sa so Zuzkou chystáme na jednu akciu, tak dúfam, že nabudúce vám povieme viac ;)

prajem pekný deň
#julianna



2 komentáre:

This is place for your opinions, thanks! :)