nedeľa 14. septembra 2014

#jeseň/zima











Viem, že práve na nás z každého kúta vyskakujú novinky na najbližšiu jar/leto, ale ja si naozaj začínam konečne užívať to čo som ešte nestihla a zaobstarávam si nejaké veci na túto jeseň a zimu.
Stále som verná šedej a čiernej, no stále do toho zamotávam hlbokú modrú, purpurovú, červenú.... Proste nech je to úplne dark a môžu byť aj trblietky a high shine. Fakt! Najviac som si zamilovala rôzne blýskavé vecičky a lakované topánky sú moje, pokojne aj nohavice!
Svetre a mini stále v prevahe, no a tento rok som si nejako našla cestu k rôznym retro kabelkám, minule som už aj babke siahla do skrine.
Úprimne nepodlieham trendom, vždy si nájdem pár vecí, ktoré sa mi páčia. Väčšinou sa inšpirujem kombináciami a hrám sa s tým, čo už mám v šatníku a vždy ho obohatím iba o pár kúskov, ktoré ma fakt očaria.
To, čo má byť trendy, čo vám túto sezónu nemá chýbať v šatníku sa dozviete v každom módnom časopise, blogu, tak ja vám skôr chcem ukázať môj osobný výber, to čo inšpiruje mňa.
Tie sa nachádzajú v mojom liste nižšie. Pár vecami som si už spravila radosť, no stále nemôžem nájsť dokonalý šedý fedora klobúk.

Po akej materiálnej veci túži vaše srdce?


julianna




1 komentár:

This is place for your opinions, thanks! :)