nedeľa 13. júla 2014

sporty dress









šaty /dress/ Zara; tenisky /sneakers/ Vans

Cez týždeň to bola klasika, práca vs. práca a plus nejaký ten spánok. Medzi tým sme dali konečne aj niečo iné.
Tento deň sa tiahol v znamení Ale keby sme začali spolu chodiť, zničilo by to naše priateľstvo. Slečny Žáková a Barth zabili klinček po hlavičke. Ale je to tak, niekedy si ľudia rozumejú, dokážu spolu a vedľa seba existovať, no keby tomu dali iný rozmer, bolo by to nielen horšie, no nikdy nie také ako má byť. Nech už slečny mali v pláne kdekoľvek spolu chodiť. Ja budem radšej s Eleonórou chodiť sadnúť na lavičku, ako chodiť po konkrétnych kopcoch.
Tieto šaty som si obľúbila, sú správne mikinové a šedé, čo je po čiernej moja druhá najobľúbenejšia farba. Čo sa týka doplnkov, nosím prevažne niečo s perlami a niečo so zlatými guličkami, či už do ucha alebo na ruku.
A ja a nové vlasy sa cítime super, sú jemné a krátke.


prajem krásne dni!
julianna

3 komentáre:

  1. Pohodlnost nadovsetko :) A tie saty vyzeraju velmi pohodlne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie šaty sú skvelé! :)
    Vlasy sa ti riadne hodia, tiež som sa bola pred prázdninami ostrihať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. WOW JULLIETTE, YOU LOOK LIKE A GODDESS WEARING DRESS AND SOCKLESS VANS, OMFGGGGGG SWEETIE, YOU'RE SO WONDERFUL BLONDIE GIRL, I LOOOOOOOOOOOOOOVE IIIIIIIIIIIIIIT, I AM GOOOOOOOONNAAAAAA EXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXPLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODEEEEE!!!!

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)