piatok 11. apríla 2014

sweet escape





 bunda /jacket/ Mango; top /top/ Zara; rifle / short jeans/ New Yorker; taška /bag/ Aldo


V poslednej dobe rada utekám. Sú to také úteky, ktoré treba viac ako inokedy. Či už utekám naprieč ceste s vetrom vo vlasoch (áno, preto tá dokonalá fúkaná), alebo do prírody za tichom a samotou. Čím viac mám povinností, tak tým viac sú mi tieto osamotené chvíle niekde mimo civilizácie vzácnejšie (mimo civilizácie, tak vnímam aj môj mozog keď si frčím na bicykli ).
Spoločnosť mi robí aj môj ružový bicykel, ktorý sa hodí k tej stene, úplne super.
A ja som opäť v teniskách, sľubujem, že raz budú aj opätky. A som nejaká príliš farebná, čo je dosť veľký rozdiel proti tomu, čo som nosila v zimných mesiacoch.
Čo vy a farbičky? Hm? čierna je základ, ale keď vonku svieti to slniečko tak mám chuť na farbičky, na večer zasa vyťahujem čiernu. Prispôsobujem prostrediu. A berte veci s nadhľadom, nie všetko je hajfešn, ide o to ako sa cítite, ide o vás ;)


prajem krásny víkend a veľa farieb do života (fú, tak to je silný pozitivizmus z mojej strany) a ahá Gwen dáva tiež sweet escape
julianna



8 komentárov:

  1. Jeeej, krásna bundička aj conversky ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásna bundička <3

    http://michelleeskingdom.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné barvy! A ta bunda ti hrozně sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. OH SWEETIEEEEE I LOOOOOOOOOOOOOOVE TO SEE YOU WEARING JEANS SHORTS AND SOCKLESS CONVERSES, IT'S VERY SEXY AND YOU LOOK AMAZING, YOU'RE WONDERFUL, OMFGGGGGG I AM ABOUT TO EXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXPLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODEEEE!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tolko ruzoveeej!! <3 cele krasne a farebne!
    taky bicykel by som doste ze brala :)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)