utorok 8. apríla 2014

last week


bundička /jacket/ Mango; šaty /dress/ H&M; legíny /leggins/ Tally Weijl; kabelka /bag/ Aldo; tenisky /sneakers/ Vans



Posledné dni stále behám v teniskách, stále. Už normálne samú seba štvem, tešila som sa na jar, na lodičky a ja si proste vezmem zasa tenisky, zasa. A inak mám ďalšie vykuknuté (aby ich nebolo málo, aha tu >>>>>).
Fotky vznikli minulý týždeň, keď sme boli pozrieť so žiakmi Muchu v GMB.
Táto bundička a taška sú tiež moji aktuálny milovníci, nie je nad dobré kúsky, ktoré si kúpite niekoľko sezón spať a nosíte ich stále. Sľubujem si, že zajtra si dám už konečne niečo viac ženské, a tenisky. A dokonca som viac farebná, viac farebná ako na týchto fotkách.

tak majte krásny týždeň, ja som práve dorobila prácu do školy a konečne si môžem na pár hodín odpočinúť
sladké sny
julianna

2 komentáre:

  1. Páči sa mi na tebe tá tvoja pohoda, je to vidieť na outfitoch! :) A taška je úplne úžasná! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to je jedno z mojich obľúbených "zákutí" v Bratislave!

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)